Το πολυτάραχο 2020 αποκάλυψε με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η δεκαετία 2020-2030 θα φέρει πρωτοφανείς αλλαγές στον τρόπο που λειτουργούν το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, αλλά και ευρύτερα οι κοινωνικές δομές.
Οι περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν ότι οι εξελίξεις των τελευταίων μηνών, πρακτικά λειτούργησαν ως επιταχυντής, εξελίξεων που θα ερχόντουσαν αναπόφευκτα, αλλά 4 ή 5 έτη νωρίτερα απ’ ότι αναμένονταν. Οι αλλαγές στην επισκεψιμότητα των εναλλακτικών δικτύων καταστημάτων, η αύξηση της χρήσης νέων τεχνολογιών και αγορών από απόσταση είναι μόνο μερικές από αυτές. Έτσι προκλήθηκε μία ουσιαστική ανάγκη, επανασχεδιασμού της στρατηγικής του κλάδου και των εταιρειών που τον απαρτίζουν προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες αναδυόμενες προκλήσεις. Στις στρατηγικές αυτές πρωταγωνιστής πλέον είναι ο άνθρωπος, είτε πρόκειται για τους καταναλωτές, είτε για την κοινωνία και της ανάγκες της, είτε είναι οι πολυάριθμοι εργαζόμενοι (ήρωες στην περίοδο της πανδημίας).
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο το 11ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ έρχεται να προσαρμοστεί και το ίδιος στις προκλήσεις, σε ένα διήμερο digital conference, με στόχο να σκιαγραφήσει τις βασικές τάσεις με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπο το λιανεμπόριο και η βιομηχανία τροφίμων ως το 2030.
20 αναγνωρισμένα στελέχη/εμπειρογνώμονες ομιλητές θα καλύψουν την παρακάτω θεματολογία:
Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη του κλάδου (λιανεμπόριο και προμηθευτές) που στοχεύουν να αναγνωρίσουν και να προετοιμαστούν για το κύμα αλλαγών στον κλάδο των τροφίμων την επόμενη δεκαετία. Όπως: Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές, καθώς και Διευθυντικά στελέχη τμημάτων RnD, Πωλήσεων, Marketing, Πληροφορικής, Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, Αγορών, CSR, Διασφάλισης ποιότητας κ.ά.
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) είναι μη κερδοσκοπικός ερευνητικός οργανισμός με στόχο την προώθηση της επιστημονικής έρευνας και εκπόνηση μελετών για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου, καθώς και την παροχή αντικειμενικής πληροφόρησης για τα κύρια μεγέθη, τάσεις και ζητήματα του λιανεμπορίου.
Κόστος συμμετοχής
Τιμή ανά συμμετοχή[1] |
||
Μη μέλη ΙΕΛΚΑ |
Μέλη ΙΕΛΚΑ (-15%) |
|
Έως 3 συμμετοχές |
175€ |
150€ |
Πάνω από 3 συμμετοχές |
140€ |
120€ |