Αύξηση των προσφορών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ καταγράφεται το Α’ εξάμηνο του 2014
Οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές πάνω από 340 εκατ. ευρώ σε προσφορές το Α’ εξάμηνο του 2014
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών πραγματοποίησε μελέτη για την εξέταση της συμβολής που έχουν οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες στην αγορά το 2014. Τα αποτελέσματα δείχνουν ιδιαίτερα υψηλά μεγέθη:
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα για την επιλογή προσφορών συνδυάζονται και με την εντατικοποίηση της σύγκρισης των τιμών από τους καταναλωτές, δείχνοντας ότι οι τελευταίοι αποκομίζουν ακόμα μεγαλύτερο όφελος από τον έξυπνο συνδυασμό επιλογής προσφορών και σύγκρισης τιμών το οποίο μπορεί να φτάνει και τα 500 ευρώ ετησίως (Μ.Ο.) ή το 14% της μέσης ετήσιας κατανάλωσης ενός νοικοκυριού σε είδη διατροφής. Χαρακτηριστικό είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. από το 2009 έως το 2013 η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών σε είδη διατροφής έχει μειωθεί κατά 13,8%. Η μείωση αυτή είναι συνδυασμός της μείωσης τιμών, της αύξησης προσφορών και της έξυπνης επιλογής φθηνότερων προϊόντων.
Τα στοιχεία της πρόσφατης ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα επιβεβαιώνουν αυτά τα αποτελέσματα. Το 86% των καταναλωτών επιλέγουν προσφορές, ενώ το 82% συγκρίνει περισσότερο τις τιμές. Σημειώνεται επίσης ότι 3 στους 4 καταναλωτές δηλώνουν ότι πλέον εξαργυρώνουν περισσότερα εκπτωτικά κουπόνια σε σχέση με το παρελθόν.