Το ΙΕΛΚΑ συμμετέχει στο Social Media Conference ’13 παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρία Sleed πραγματοποίησε έρευνα για την καταγραφή του ρόλου των social media στον κλάδο των σουπερ μάρκετ.
Όλο και περισσότερες εταιρείες ασχολούνται πια καθημερινά με το Social Media Marketing. Πόσες καταφέρνουν, όμως, να κάνουν τη διαφορά, να ξεχωρίσουν απο τον ανταγωνισμό και να βγουν πραγματικά κερδισμένες από την παρουσία τους στα sites κοινωνικής δικτύωσης; Το Social Media Conference επιστρέφει και φέρνει ως keynote ομιλητές ειδήμονες που έχουν διακριθεί, μεταξύ άλλων, για τη δράση τους στο Twitter, το Pinterest, το Instagram και το Facebook. Όλοι τους θα παρουσιάσουν συναρπαστικά παραδείγματα και, από το σχεδιασμό και την υλοποίηση, μέχρι τη σωστή αξιολόγηση, θα αναλύσουν όλα όσα απαιτούνται για επιτυχημένη integrated παρουσία στα Social Media.
Περισσότερες πληροφορίες:http://socialmediaconference.boussiasconferences.gr